Algemene voorwaarden

Wanneer u een reservering maakt bij Medi Pedi Stabroek gaat u automatisch akkoord met de huisregels.

Afspraken kunnen telefonisch of via onze website gemaakt worden. U krijgt uw afspraak bevestigd via de mail of een afsprakenkaartje.

Graag tijdig op uw afspraak aanwezig zijn. Bent u toch later, laat het me dan weten. Indien u later bent, ben ik genoodzaakt om uw behandeling in te korten, dit uit respect voor de volgende client. Wanneer er niet meer voldoende tijd rest om de behandeling tot een kwalitatief goed einde te brengen ,zal de afspraak naar een ander tijdstip verplaatst worden. Houdt u er rekening mee dat dit niet altijd op korte termijn in te plannen is.

De behandeling zal echter wel voor de helft in rekening gebracht worden.

Er wordt voor de voetverzorging geen deelbehandeling aangeboden. Enkel een volledige behandeling.

Tijdens behandelingen wordt er geen telefoon opgenomen, dit uit respect voor de klant die de behandeling ondergaat en diens rust te respecteren. Laat steeds een boodschap achter, u zal later terug gecontacteerd worden.

Annuleren

U kunt tot 48 uur van te voren uw afspraak telefonisch of via mail annuleren of verzetten. Indien u een afspraak op maandag heeft en deze wilt annuleren, dient u dit uiterlijk voor vrijdag 15.00 uur door te geven.

Tijdens het geven van een behandeling wordt de telefoon niet opgenomen, u kunt dan een bericht inspreken op de voicemail. 

Bij een No Show wordt de geplande behandeling voor de helft gefactureerd, u ontvangt deze factuur per post. Bij een herhaling zullen de gehele behandelkosten in rekening gebracht worden.

Cadeaubonnen

Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 6 maanden. Op de dag van de behandeling dient u uiteraard de bon mee te brengen. Vergeet u deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.

Bij een No Show met een cadeaubon wordt de bon geannuleerd. Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld. De cadeaubon is persoonlijk en kan niet doorgegeven worden aan derden.

Producten retourneren

Aangekochte producten kunnen binnen de 8 werkdagen geretourneerd worden mits voorlegging van aankoopfactuur en een ongebruikte en/of ongeopende verpakking.

Allergie

Indien u allergisch bent voor producten, vloeistoffen, pleisters of wolvet/schapenwol, dient u dit steeds te melden tijdens het intakegesprek.

Klachten

Het is van belang om u goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden maar het kan een keer voorkomen dat u niet tevreden bent. Ik stel het zeer op prijs dat u het mij laat weten indien u een klacht heeft zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Ongewenst gedrag

Ongewenst gedrag wordt uiteraard niet getolereerd. Bij enige poging tot ongewenst gedrag zal u de toegang ontzegt worden en zullen in extremis de nodige juridische stappen gezet worden.